تاریخ 1400/08/11         ساعت 12:40     گروه خبری اخبار و رویدادها

تصویر  

بنیاد دانش با هدف ایجاد فرصت‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار شکل گرفته است و در این راه همراهان و همکاران فراوانی تلاش کرده و با نهایت توان خود در مسیر رسیدن به این هدف کوشش می‌کنند.
تقدیر از تلاش این عزیزان به مناسب‌های مختلف، تقدیر از انتخاب مسیر نیک همراهی با دانش‌آموزان برای شکوفایی این استعدادهای گرانقدر است. روز دوشنبه سوم آبان از کوشش‌ها و همکاری صمیمانه همکاران بنیاد دانش با برگزاری جشن تولد برای همکاران متولد مهرماه و آبان‌ماه قدردانی شد. در این روز همکاران و همراهان بنیاد دانش در کنار یکدیگر جمع شدند و جناب آقای مهندس شرافت از زحمات سرکار خانم نصیری و جناب آقای مقداد تشکر کردند و برای پیمودن این راه سخت و نیک ابراز امیدواری کردند.

بنیاد دانش خیریه‌ای اجتماعی با رویکرد آموزش‌محور است و هدف خود را تغییر سرنوشت کودکان، نوجوانان و جوانان کم‌برخوردار قرار داده است.

به این منظور هموار کردن مسیر آموختن برای افرادی که فرصت‌های مناسب آموزشی و تحصیلی برخوردار نیستند را اولویت کار خود قرار داده است چرا که آموزش می‌تواند موجب ارتقا اجتماعی افراد شود و ایجاد نیروی کار متخصص و حرفه‌ای جامعه را نیز تغییر دهد.

روز دوشنبه جناب آقای شرافت ضمن قدردانی از فعالیت‌های مستمر و خالصانه خانم اسماعیلی و آقای حسینیان حکم مدیریت این دو همکار محترم بنیاد دانش را نیز ابلاغ کردند.

در این احکام خانم اسماعیلی مدیر بخش تکمیلی و مددکاری و آقای حسینیان مدیر بخش آموزش بنیاد عنوان شدند.

معرفی بنیاد دانش را از اینجا بخوانید.