بازدید دانشجویان و فارغ التحصیلان بورسیه های زاهدان از پارک علم و فناوری

کد خبر:2030
تاریخ انتشار: 1402/02/18

 دفتر نمایندگی زاهدان در تاریخ 13 اردیبهشت ماه 1402 به منظور آشنایی دانشجویان و بورسیه های فارغ التحصیل با مشاغل و کشف استعدادهای شغلیشان به بازدید از پارک علم و فناوری زاهدان رفتند. در این بازدید که به جهت فراهم نمودن فرصت کارآموزی و اشتغال برگزار شد، بورسیه ها با بیش از صد استارتاپ فعال در پارک علم وفناوری آشنا شدند.

در میانه این رویداد علاوه بر گفتگوهای شفاهی با مدیران مشاغل، فرم هایی میان بورسیه ها توزیع شد تا آنان علایق و استعدادهای کاری خود را بهتر بشناسند و مطابق با آن به سراغ مشاغل مناسب خود بروند.

ایجاد اشتغال پایدار برای بورسیه ها همواره یکی از ماموریت های اصلی بنیاد دانش بوده است. بورسیه ها چنانچه وارد دانشگاه نشوند و یا علاقه ای به ادامه تحصیل نداشته باشند, مسئله اشتغال آنان همواره از اهمیت بالایی برخوردار است. علیرضا زاهدی مسئول دفتر نمایندگی زاهدان به همراه حمید چاپی معاونت آموزشی بنیاد دانش طی جلسه با محمدنبی شیهکی مسئول پارک علم و فناوری قراری مبنی بر حمایت از بورسیه های بنیاد دانش تنظیم کردند. به موجب این قرار، پس از بازدید بورسیه ها از پارک علم و فناوری، فرایند جذب بورسیه ها برای کارورزی آنان متناسب با علایق و استعدادهای آنان  ادامه دار خواهد بود و بنیاد دانش در این مسیر به حمایت از بورسیه ها متعهد خواهد بود.

بازدید دانشجویان و فارغ التحصیلان زاهدان از پارک علم و فناوری
کپی شد
نظرات شما
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
 
نظرات کاربران