برگزاری دورهمی کوچ های بنیاد دانش

کد خبر:2029
تاریخ انتشار: 1402/02/23
 روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه،اعضای افتخاری آکادمی کوچینگ فارسی زبانان به همراه بنیاد دانش ، در سالن اجتماعات شرکت ارتباطات فکور گرد هم آمدند.

 به مناسبت هفته جهانی کوچینگ، کوچ هایی که به شکل افتخاری با بنیاد دانش همکاری داشتند طی مراسمی دور هم جمع شدند و در مورد تجربیات فعالیتشان در بنیاد دانش باهم گفتگو کردند.

این مراسم با معرفی بنیاد دانش و فعالیت های آن آغاز شد. سپس حسن سید شاکری, به عنوان عضو هیئت مدیره بنیاد دانش به مهمانان خو
ش آمد گفتند. عزیز میردار مدیرعامل آکادمی کوچینگ فارسی زبانان از همکاری خود با بنیاد دانش صحبت کرد و سپس کوچ های حاضر در جلسه از تجربیات خود در ارتباط با بورسیه ها صحبت کردند. اکرم نصیری, مشاور مدیرعامل بنیاد دانش و از کوچ های فعال بنیاد دانش از تاثیری که کوچینگ بر بورسیه ها می گذارد صحبت کرد. در تکمیل صحبت ها، صدیقه خسروانی، مسئول واحد مشاور و استعدادیابی بنیاد دانش به اهمیت کوچینگ در حوزه مشاوره و استعدادیابی اشاره کرد.
در آخر از کوچ ها به عنوان همیاران
تخصصی افتخاری بنیاد دانش تقدیر و تشکر به عمل آمد. کوچینگ یکی از نقاط مهم و تاثیرگذار در بنیاد دانش است. کوچینگ
ملاقات هایی بین کوچ و مراجع است که در آن با همراهی هم، مراجع خود را آنگونه که هست شناخته و توانایی های خود را برای تحول در زندگی فعال میکند.ارتباطی است صمیمانه و برابر، از جنس گفتن و گوش سپردن، که اصول اخلاقی، به ویژه رازداری و حفظ حریم امنیت از آن محافظت میکند و با کنجکاوی و تأمل و تعالی جویی به بلوغ میرسد. نگاهی رو به آینده، با باور مشترک بر توانایی مراجع، کوچ و فرایند کوچینگ و استوار بر اصل شفافیت
.
  
برگزاری دورهمی کوچ های بنیاد دانش
کپی شد
نظرات شما
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
 
نظرات کاربران