کودکان دست یاری به هم دادند

کد خبر:16
تاریخ انتشار: 1401/12/13
 


دانش آموزان سه مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه «نردبان زندگی» روز جمعه ۱۲ اسفندماه به نفع بورسیه‌های بنیاد دانش، بازارچه خیریه راه اندازی کردند. 

به گزارش روابط عمومی بنیاد دانش، روز جمعه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در سه مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه «نردبان زندگی» بازارچه خیریه برگزار شد. 

دانش آموزان پیش دبستانی و دبستانی با کارهای دست‌ساز و محصولات هنری خود و خوراکی هایی که به کمک والدینشان آماده کرده بودند در بازارچه حاضر شدند. نواختن موسیقی توسط دانش آموزان از دیگر اتفاقاتی بود که در این بازارچه رقم خورد. تمامی عایدی فروش این محصولات به حساب بنیاد دانش و برای تهیه اقلام مورد نیاز بورسیه‌های آن مصرف می‌شود. محمدرضا پوردستمالچی مدیر عامل مدارس نردبان زندگی و محمدعلی شرافت مدیرعامل بنیاد دانش در این برنامه حاضر شده و از غرفه دانش‌آموزان خرید کردند.هدف از برگزاری این مراسم، تقویت حس نوع‌دوستی و‌ همیاری در میان دانش‌آموزان است.

هر ساله این نوع از بازارچه‌ها در مدارس مختلفی برگزار می‌شود که علاوه بر ایجاد حس نوع دوستی، حال و هوای عید نوروز را نیز به مدارس می‌آورد و به دانش‌آموزان کار جمعی و خلق ارزش اقتصادی را می‌آموزد. شرکت در این مراسم برای خانواده دانش‌آموزان و مدعوین مدرسه امکان‌پذیر بود. همچنین نمایندگان بنیاد دانش در هر کدام از این مدارس حاضر شدند تا دانش آموزان و خانواده هایشان با اهداف بنیاد دانش بیشتر آشنا شوند. بنیاد دانش تلاش کرد در این بازارچه علاوه بر جذب همراهی افراد برای بورسیه‌ها، در مسیر هدف مهم‌تر خود مبنی بر ایجاد احساس مسئولیت اجتماعی در میان خانواده‌ها و دانش‌آموزان گام بردارد.

کودکان دست یاری به هم دادند
کپی شد
نظرات شما
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
 
نظرات کاربران