افتتاح دفتر نمایندگی بنیاددانش در شهر یزد

کد خبر:1026
تاریخ انتشار: 1402/02/16

این مراسم با خوشامدگویی مهدی ابویی، اسپانسر این نمایندگی آغاز شد. سپس معرفی بنیاد دانش در قالب ویدئو کلیپ پخش شد. ابراهیم رضایی، مسئول دفتر نمایندگی تهران،  تجربیات خود طی 10 سال فعالیت داوطلبانه در بنیاد دانش را با مهمانان این برنامه به اشتراک گذاشت. در ادامه مدیران مختلف استان در مراسم حاضر شدند و سخنرانی کردند. حمید کلانتری، استاندار سابق یزد، به لزوم فعالیت های آموزشی خیریه برای توسعه جامعه اشاره کرد. محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش پرورش شهرستان یزد به عنوان سخنران بعدی از تجربیات موثر خیریه در آموزش سخنرانی کرد. در انتها محمد دهقان، فرماندار مهریز از مهدی ابویی به دلیل افتتاح شعبه بنیاد دانش در شهر یزد تقدیر به عمل آورد. 
این مراسم با حضور اعضای هیئت مدیره بنیاد دانش و همچنین 150 مهمان به  عنوان اعضای فعال خیریه و شخصیت های دولتی  شهرستان یزد برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش آشنا کردن افراد موثر شهرستان یزد با چشم انداز بنیاد دانش و کمک به مسیر رشد فعالیت‌های دفتر نمایندگی یزد بود.
 دفتر نمایندگی یزد بنیاد دانش، به همت حاج مهدی ابویی  و با شصت دانش آموز بورسیه فعالیت خود را آغاز کرده و در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ افتتاح شد تا خدمات این بنیاد را در استان یزد تسری داده و دریچه ای نو به آینده دانش آموزان کم برخوردار یزدی، بگشاید .
 اگر علاقه مند هستید تا با فعالیت های این بنیاد بیشتر آشنا شوید و یا  از دانش آموزان کم برخوردار استان یزد، که در قالب بورسیه بنیاد دانش قرار گرفته اند، حمایت کنید میتوانید با شماره تلفن ۰۳۵۳۸۴۱۰۶۷۳ تماس بگیرید و یا به آدرس نمایندگی این بنیاد در شهر یزد :
بلوار شهید عابدی، مجتمع باران، طبقه چهارم واحد ۱۷ مراجعه فرمایید.
افتتاح دفتر نمایندگی بنیاددانش در شهر یزد
کپی شد
نظرات شما
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
 
نظرات کاربران