همایش سالانه و مراسم گلریزان بنیاد دانش برگزار شد

کد خبر:1025
تاریخ انتشار: 1402/01/28
به گزارش روابط عمومی، بنیاد دانش در بیست و هفتم فروردین ماه مصادف با  25 ماه مبارک رمضان مراسم افطاری و گلریزان خود را با اجرای سونیا پوریامین، مجری با سابقه تلویزیون برگزار کرد.
این مراسم با خوشامدگویی سعید هاشمی رئیس هیات مدیره بنیاد دانش و محمدعلی شرافت مدیرعامل بنیاد دانش آغاز شد. محمدعلی شرافت در مورد ضرورت تکمیل شدن تعداد بورسیه ها در هر نمایندگی برای ارائه خدمات با کیفیت تر تاکید کرد.در ادامه معرفی فعالیت ها و عملکرد مالی بنیاد دانش در سال ۱۴۰۱ انجام شد. 
در این مراسم از ابراهیم رضایی مسئول نمایندگی دفتر تهران و دو نفر از بورسیه های دانشجوی موفق بنیاد دانش در تهران و آبادان دعوت شد تا از تجربیات خود در بنیاد دانش برای حضار صحبت کنند. ابراهیم رضایی در مورد ویژگی های بنیاد دانش و اهمیت این سبک از فعالیت خیریه ای صحبت کرد. این بخش با استقبال و تشویق حضار مواجه شد.
همچنین پس از معرفی همیاران طلایی بنیاد دانش، مراسم گلریزان برگزار شد و دو نفر اسپانسرینگ افتتاح دو نمایندگی جدید را بر عهده گرفتند.
این برنامه که هر ساله در ماه رمضان در بنیاد دانش اتفاق می افتد، برای آشنایی بیشتر همیاران با بنیاد دانش و جمع‌آوری بودجه لازم برای مدیریت این مجموعه در طول سال است.
همایش سالانه و مراسم گلریزان بنیاد دانش برگزار شد
کپی شد
نظرات شما
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
 
نظرات کاربران