بازدید بورسیه های زابل از مشاغل در نمایندگی زابل

کد خبر:1023
تاریخ انتشار: 1401/12/24
 
به گزارش واحد روابط عمومی، بورسیه‌های مقطع متوسطه اول پسر در زابل در جهت آشنایی با فضای کار به دو مرکز آتش نشانی و هنرستان فنی حرفه ای رفتند.
در ابتدا از کارگاه ساختمانی هنرستان بازدید کردند و با ابزارهای نقشه کشی ساختمان و دوربین های مسافت سنجی آشنا شدند. سپس به کارگاه مکانیک خودرو رفتند و چندین موتور خودرو را بررسی کردند.در ادامه با حضور در کارگاه برق ساختمان، کارگاه الکترونیک، کارگاه تراشکاری و جوشکاری از نزدیک با تمام مراحل و وسایل مورد نیاز هر کارگاه آشنایی پیدا کردند.
بازدید دوم مربوط به یک ایستگاه آتش نشانی بود. بورسیه‌ها از نزدیک با ماشین آتشنشانی و تمامی وسایل همراه یک آتش‌نشان و همچنین مراحل اعلام اخطار آتش سوزی از طرف شهروندان و نحوه اطفاءحریق آشنا شدند.
واحد اشتغال و حرفه آموزی، یکی از سه کمیته بخش آموزش بنیاد دانش است. رویکرد اصلی این کمیته آشنا کردن بورسیه ها با فضای کسب و کار و آماده کردن آنان برای ورود به بازار کار است. در این راستا متناسب با پایه تحصیلی و علاقمندی بورسیه ها، آنها با مشاغل مختلف آشنا می‌شوند و یا فرصت مطالعه برای آنها در این زمینه ایجاد می‌شود. این اردو به سبب آشنایی عملی با مشاغل برای بورسیه ها جالب بود و بازخورد خوبی داشتند. همچنین پرسش و پاسخ با مربیان فنی حرفه ای و کارشناسان آتش نشانی نیز صورت گرفت.
بازدید بورسیه های زابل از مشاغل در نمایندگی زابل
کپی شد
نظرات شما
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
 
نظرات کاربران