تاریخ 1401/10/10         ساعت 21:00     گروه خبری اخبار و رویدادها

لبخند زیبا حق تمام فرزندان ایران است
تصویر

لبخند زیبا حق تمام فرزندان ایران است

اهمیت به سلامت، می‌تواند تاثیر بسزایی بر روند زندگی و عملکرد بورسیه‌ها بگذارد؛ سلامت دهان و دندان هم از این قاعده مستثنی نیست. در همین راستا ارائه‌ خدمات مرتبط با ترمیم دندان بورسیه‌ها و برخی از خانواده‌هایشان به‌صورت رایگان، یکی از برنامه‌های فاخر بنیاد دانش است که در سال‌های اخیر بدون وقفه اجرا شده و این‌بار مقصد « شهر زابل » بود. مسئولیت این برنامه را سرکار خانم بیات برعهده داشتند.

این پروژه با همت خیرین حوزه‌ سلامت و تلاش‌های بی‌شائبه در ارائه‌ی خدمات دندانپزشکی رایگان به بورسیه‌ها، ازتاریخ پانزدهم لغایت 27 اذرماه برگزار شد. به این‌ترتیب فرصتی برای بورسیه‌ها وبرخی ازمادران فراهم شد تا در زمینه‌های مختلف مثل کشیدن، پرکردن، ترمیم وامالگام و ‌جرم‌گیری دندان درمان شوند. تعدادی از افراد هم برای ادامه درمان به مطب ارجاع داده شدند.

 دندانپزشکانی که امکان حضور در این پروژه را نداشتند، طبق روال قبلی درمطب همکاری خود را با بنیاد دانش ادامه دادند. مکان بیتوته، اسکان دستیاران واستقرار کانکس با هماهنگی رییس آموزش وپرورش در مرکز رفاهی فرهنگیان بود و خوراک آنها به مدت ۸ روز با همکاری مدیر دبیرستان شبانه‌ روزی « سرکارخانم فاطمی نیاز » و هماهنگی رستوران تامین شد. در انتهای پروژه، ازدستیاران محترم با تقدیم لوح تقدیر و محصولات محلی  تقدیر بعمل آمد.

در نهایت از حمایت‌ها و زحمات مسئول محترم دهان ودندان مرکزبهداشت خرمشهر سرکار خانم باقری، دندان‌پزشکان بزرگوار به ویژه خانم دکتر زینب رسول‌زاده که داوطلبانه و دلسوزانه بیشترین اوقات خود را در اختیار بنیاد و بورسیه‌ها قرار دادند، مراتب تشکر و قدردانی به عمل آمد. برای حمایت مالی بیشتر، پنجاه درصد هزینه‌ی رادیوگرافی دندان بورسیه‌هایی که نیاز به این کار داشتند، ازمحل تن‌خواه پرداخت شد.