تاریخ 1401/10/08         ساعت 13:00     گروه خبری اخبار و رویدادها

هیچ‌چیز برای بنیاد دانش مهم‌تر از آینده‌ و سرنوشت بورسیه‌ها نیست
تصویر

بخشی از زنجیره مهربانی و لبخند باش

اگر بخواهیم از حمایت‌های بنیاد دانش از بورسیه‌ها‌ بگوییم دفترهای زیادی پر و جوهر قلم‌های بسیاری تمام می‌شوند؛ چرا که هیچ‌چیز برای بنیاد دانش مهم‌تر از آینده‌ و سرنوشت بورسیه‌ها نیست. در راستای همین حمایت‌ها، می‌توان به هماهنگی بنیاد با موسسه آگاپه ( پلتفرم هوشمند اقدامات بشردوستانه ) اشاره کرد که از طریق همکاری استراتژیک با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، فعالیت می‌کنند. از طریق این همکاری، برخی از کالاهای موردنیاز بورسیه‌ها تامین و برای آن‌ها ارسال می‌شود. 

مشارکت در کارهای خیر برای بعضی از افراد مشکل است، چرا که علاوه بر جستجو برای یافتن فرد یا افراد محروم و نیازمند به همیاری، رسیدگی به مواردی مثل انتخاب و بررسی نحوه‌ی کمک‌رسانی، توزیع و ارسال کمک‌ها به مناطق محروم و … می‌توانند بسیار زمان بر باشند.

مهم‌ترین ماموریت آگاپه به عنوان سازمانی عام‌المنفعه و مستقل، آسان‌سازی فرایند نیکوکاری و مهرورزی است. نحوه‌ فعالیت این سازمان به این صورت است که افراد، با اهدای کالا به نیازمندان تحت پوشش موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های اجتماعی معتبر و شفاف در سراسر ایران، به شکل آگاهانه در کاری خیر سهیم شده و کالاهای اهدا شده با حمایت دیجی‌کالا برای نیازمندان و موسسات در سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می‌شود. 

به عبارتی دیگر، آگاپه پلتفرم هوشمند اقدامات بشردوستانه است که با کارآفرینی اجتماعی به دنبال خلق ارزش‌های جدیدی است.  توزیع بهینه منابع مورد نیاز و کاهش فقر مادی و معنوی جامعه از طریق به کارگیری فناوری‌های نوین در کنار اعتمادسازی و شفافیت اطلاعاتی از دیگر اهداف آگاپه محسوب می‌شوند.