تاریخ 1400/06/08         ساعت 11:03     گروه خبری اخبار و رویدادها

مدیر آموزش بنیاد دانش، امیر رضا حسینیان از دفاتر اروند و اهوازبنیاد دانش در استان خوزستان بازدید کردند.
تصویر

به گزارش روابط عمومی بنیاد دانش، در این بازدید که در تاریخ دوم، سوم و چهارم شهریور ماه صورت گرفت، مدیرآموزش بنیاد دانش در خصوص مسائل آموزشی و همچنین برنامه ریزی و داشتن استراتژی های مناسب برای هرچه بهتر شدن شرایط آموزشی بورسیه های تحت پوشش بنیاد با  مدیران و نماینگان آموزشی این دفاتر به بحث و گفتت و گو پرداختند.  

همچنین شایان ذکر است ، کارگاه آموزشی با محوریت طرح مسائل آموزشی سال تحصیلی جدید، آموزش موارد و نکات مهم کنکور و ایجاد بستر مناسب برای داشتن یک برنامه ریزی جامع آموزشی برای بورسیه های پایه دوازدهم برگزار شد.

 در ادامه،  اقای حسینیان در جلسه ای به  پرسش و پاسخ و مصاحبه انفرادی با بورسیه های پایه دوازدهم  پرداختند و مسائل، مشکلات و نظرات آن‌ها را در حوزه آموزش بررسی کردند.

دکترحسینیان در این سفر ضمن بازدید از منازل 19 بورسیه و ایجاد ارتباط صمیمی با خانواده های بورسیه های تحت پوشش بنیاد درجهت هموارکردن کیفیت اموزشی درسال تحصیلی جدید ؛ مشکلات معیشتی این خانواده ها را بررسی و برای رفع اینگونه مشکلات توسط بنیاد دانش گزارشی را تهیه و تدوین و به واحد مدد کاری مجموعه ارجاع دادند.

درپایان، جناب آقای حسینیان با اهدای هدایایی از قبیل لوح تقدیر، کارت هدیه، میز تحریر و کتابیار ازبورسیه ها ی پایه دوازدهم تقدیر کردند.