تاریخ 1398/04/23         ساعت 13:37     گروه خبری اخبار و رویدادها

دکتر افشانی، معاونت فناوری پارک علمی و فناوری استان خوزستان در اردوی سه روزه بورسیه‌شدگان به این استان گفت: خلاقیت در کارها باعث پیشرفت کارکرد مغز می‌شود.
تصویر به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بنیاد دانش، اردوی سه روزه بورسیه‌شدگان استان خوزستان به منظور آشنایی دانش‌آموزان مقاطع هشتم و نهم با مشاغل مختلف در شهرهای خرمشهر و اهواز برگزار شد. در پی رضایت بورسیه شدگان استان های تهران و سیستان و بلوچستان از این دسته اردوها، این بار اردوی آشنایی با مشاغل در خوزستان برگزار شد.
دکتر افشانی، معاونت فناوری پارک علمی و فناوری استان خوزستان در جمع بورسیه‌شدگان این استان قرار گرفت و گفت: باید در هر زمینه‌ای خلاقیت داشته باشید. چون خلاقیت در کار، باعث پیشرفت کارکرد مغز می‌شود.
وی افزود: تلاش و خلاقیت، دو رکن اصلی رسیدن به هدف است. اگر دقت کنید، می‌بینید که بیش از هفتاد درصد از افرادی که در دنیا موفق هستند، در شرایط بد اقتصادی و اجتماعی زندگی می‌کردند و توانستند در شرایط سخت موفق و پیروز شوند.
افشانی خاطرنشان کرد: در تمام کارها به خود این باور را القا کنید که من می‌توانم. به جای اتلاف وقت در فضای مجازی، سعی کنید بازی‌هایی که طوفان فکری ایجاد می‌کنند را انجام دهید.
معاونت فناوری پارک علمی و فناوری استان خوزستان در پایان بیان کرد: سعی کنید هر کاری را شروع می‌کنید، در آن بهترین باشید. بهترین‌ها موفق‌ترین هستند.