تاریخ 1398/04/17         ساعت 18:58     گروه خبری اخبار و رویدادها

دبیر کمیته مشاوره و تربیتی بنیاد دانش معتقد است، علاقه زمانی که با آگاهی همراه شود، موفقیت به وجود می آورد.
تصویر

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بنیاد دانش، دکتر رضایی، دبیر کمیته مشاوره و تربیتی بنیاد دانش در جمع بورسیه شدگان مقاطع هشتم و نهم که در اردوی آشنایی با مشاغل خرمشهر شرکت کرده بودند، گفت: قطعا هر یک از شما برای موفقیت تلاش می کنید. ما مجبور هستیم، شرایط زندگی خود را با شرایط کنونی وفق دهیم. برای اینکه در راه انتخاب شغل با مشکل و پشیمانی مواجه نشویم، می بایست آگاهانه رشته تحصیلی و شغل آینده خود را انتخاب کنیم.

وی افزود: بهترین راه برای انتخاب درست، برنامه ریزی مناسب است. نکته بسیار مهم در آغاز، انتخاب این است که واقعا شما به دنبال چه هستید؟ و به چه رشته ای علاقه دارید؟ فکر کنید و بعد از به نتیجه رسیدن انتخاب کنید.

دبیر کمیته مشاوره و تربیتی بنیاد دانش خاطرنشان کرد: علاقه زمانی که با آگاهی همراه شود، موفقیت به وجود می آورد. تلاش، علم و مهارت باعث پیروزی می شود. در ابتدا باید خود رابشناسیم و علاقه واقعی را پیدا کنیم و در هر رشته مهارت و سواد خود را بیشتر کنیم.

رضایی در پایان بیان کرد: خودشناسی، شناخت رشته ها، شناخت مسیر و ‌هدف و تست های علمی راهی است برای اینکه علایق خود را برای انتخاب شغل و حرفه آینده خود بشناسید.