تاریخ 1397/11/18         ساعت 12:31     گروه خبری اخبار و رویدادها

برای برگزاری مراسمی در شان همیاران و بورسیه های بنیاددانش، وقت زیادی را برای برنامه ریزی صرف کردیم، چه شب هایی که داوطلبان و همکاران ما برای برگزاری هرچه بهتر این شب گفتند و شنیدند نوشتند و خط زدند تا شد آنچه که گوشه ای از آن را در تصاویر میبینید.
تصویر با تلاوت قرآن و سرود مقدس کشور به  استقبال گزارش یکساله اقدامات بنیاددانش از زبان مدیرعامل رفتیم، پای صحبت هنرمندان نشستیم و با سخنان دلنشین استاد کاظمی دینان به استقبال رونمایی از ابزار شفافیت مالی بنیاددانش رفتیم که با تلاش شبانه روزی جناب آقای ایرانشاهی سرکار خانم اسماعیلی و آقای فراهانی عزیز به بهره برداری رسید.
اعتقاد راسخ به شفافیت مالی در تمام ارکان بنیاد دانش باعث شد تا این کار بزرگ به سرانجام برسد و با معرفی این بخش توسط سرکار خانم اسماعیلی مدیر امور همیاران بنیاددانش،بار سنگینی از روی دوش ما برداشته شد چرا که از این پس همیاران گرانقدر بنیاددانش. میتوانند به صورت آنلاین از هزینه شدن مبالغ پرداختیشان و ارزش افزوده ای که بنیاد به آن اضافه میکند مطلع شوند.
با رونمایی از این ابزار قدم محکمی برای شفاف کردن مسایل مالی بنیاد برداشتیم چرا که اعتقاد داریم شفافیت مالی مهمترین عنصر برای موسسات خیریه به حساب می آید.
با سخنان دکتر حافظی و دکتر مصلی نژاد از همیارانمان تقدیر کردیم و بورسیه های دانشجوی بنیاددانش توسط این عزیزان تقدیر شدند.
سرکار خانم ریگی دومین بانوی سفیر در جمهوری اسلامی، از محرومیت گفتند و اهمیت حضور بنیاددانش در مناطق محروم، مهندس احسانفر مدیرعامل سیمان زابل از مسوولیت اجتماعی شرکت ها در قبال مناطق محروم گفتند و توسط دکتر حافظی از شرکت زرین رویا تقدیر شد که با برند مای بیبی قرار است طی برنامه ای زمان‌بندی شده ۱۰۰۰ دانش آموز مناطق محروم را تحت پوشش قرار داده و بورسیه کنند.
در ادامه این مراسم نیز از شرکت انفورماتیک فکور تقدیر گردید شرح سخنان شیوای جناب آقای طالقانی و حاج هاشم سلیمی آشتیانی کاری بسیار دشوار است که تاثیرشان را بر روح وجان مهمانان این شب گذاشت و باعث شد دست سخاوت همیاران ما در این شب پایه گذار ارایه خدمات بنیاددانش شد در سال آینده گردد.