برگزاری جلسه توانمندسازی مادران با عنوان "مادر کافی" در نمایندگی زاهدان

کد خبر:2034
تاریخ انتشار: 1402/08/27

به گزارش روابط عمومی بنیاد دانش، جلسه توانمندسازی مادران با عنوان "مادر کافی" با حضور دکتر محمدرضا مقدسی مدیر و مؤسس خانه تاب‌آوری ایران و اکرم نصیری مشاور مدیرعامل بنیاد دانش و مدرس مهارت‌های زندگی، در نمایندگی زاهدان برگزار شد. 

در آغاز این جلسه دکتر علیرضا زاهدی، مسئول دفتر نمایندگی زاهدان به ارائه مطالبی درباره اهمیت نهاد خانواده، نقش مادران در تربیت فرزندان، نگاه بنیاد دانش به آموزش همزمان بورسیه ها و مادران و افزایش سطح دانایی و آگاهی خانواده پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری ۱۰ جلسه آموزش خانواده در نمایندگی زاهدان با حضور اساتید مجرب و مشارکت پررنگ مادران، بر لزوم نگاه بلند دفتر مرکزی در آموزش مادران تأکید کرد. 

در ادامه جلسه دکتر محمدرضا مقدسی مدیر و مؤسس خانه تاب‌آوری ایران با اشاره به نقش پراهمیت مادران در فرزند پروری به ذکر تجربیاتی از افراد موفق جهت الگوبرداری مادران از مسیرهای موفقیت آن ها پرداخت.

وی به مادران یادآور شد که، می‌توان ایده‌ها و خلاقیت‌ها فردی را با مشارکت افراد هم‌فکر تبدیل به فعالت کاری و کار کارآفرینی کرد.

در بخش دیگری از این جلسه اکرم نصیری مشاور مدیرعامل بنیاد دانش و مدرس مهارت‌های زندگی به ذکر مطالب انگیزشی برای مادران پرداخت و بر اهمیت خودآگاهی، توسعه فردی و عزت‌نفس مادران به‌عنوان ستون خانواده تأکید کرد.

 وی همچنین به هفت عنصر تربیتی و جایگاه هر یک در تشکیل خانواده‌ای امن شاد و سالم اشاره کرد و با ذکر پرسش‌هایی هدفمند زمینه مشارکت مادران در بحث گروهی را فراهم کرد.

در پایان جلسه نوشین اسماعیلی، مدیر امور دفاتر و واحد حمایت‌های مکمل بنیاد دانش مطالبی در خصوص اهداف بنیاد دانش، اهمیت آموزش مادران و سیاست‌های بنیاد دانش عنوان کرد.

برگزاری جلسه توانمندسازی مادران با عنوان "مادر کافی" در نمایندگی زاهدان
کپی شد
نظرات شما
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
 
نظرات کاربران