تاریخ 1397/07/14         ساعت 14:33     گروه خبری اخبار و رویدادها

گزارش گردهمایی آغاز سال تحصیلی ٩٧-٩٨ بورسیه های دفتر تهران بنیاد دانش
گردهمایی آغاز سال تحصیلی این مراسم در ساعت ١٤-١٧ روز پنج‌شنبه ٩٧/٧/١٢ در سالن قصر یاس برگزار شد.
بورسیه‌ها و خانواده‌هایشان، آقایان احمد ایرانشاهی ، امیرحسینی و دکتر رضایی از مدیران بنیاد دانش، آقای دکتر زعفریان مدیر طرح ملی کاشف، راهنمایان آموزشی، مشاورین زبان و کادر اداری دفتر مرکزی بنیاد از جمله حاضرین این گردهمایی بودند.
مراسم با تلاوتی از قرآن کریم، پخش سرود ملی و خیرمقدم آقای دکتر رضایی معاون آموزشی بنیاد آغاز شد. سپس آقای دکتر زعفریان عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و مدیر طرح ملی کاشف با هدف ایجاد انگیزه پرورش روحیه کارآفرینی به ایراد سخنان انگیزشی برای بورسیه ها پرداختند. در ادامه گروههایی از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در فضایی شاد و دوستانه با یکدیگر مسابقه دادند.
در بخش دیگری از مراسم، از تعداد 12 نفر از بورسیه‌های پذیرفته شده در دانشگاه‌های معتبر کشور که در کنکور امسال خوش درخشیدند، با اهداء لوح تقدیر و جوائز نقدی تقدیر به عمل آمد. هم‌چنین از تعداد 35 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز و رتبه برتر در مقاطع مختلف تحصیلی نیز با اهداء جوائز تقدیر شد.
از بخش‌های اصلی گردهمایی آغاز سال تحصیلی ٩٧-٩٨ معرفی برنامه‌های جدید بنیاد دانش توسط آقای دکتر رضایی و معرفی راهنمایان آموزشی به بورسیه‌ها بود.
در حاشیه مراسم نیز هر یک از راهنمایان آموزشی به تفکیک مقاطع و پایه‌های تحصیلی به گپ و گفت صمیمی با بورسیه‌ها جهت آشنایی بیشتر با آنان پرداختند و پک لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان و دانشجویان تقدیم کردند.
مشاوره زبان به بورسیه‌ها توسط مشاورین کمیته زبان، یادداشت‌های دلنوشته های بورسیه‌ها به همیاران و پذیرایی از میهمانان نیز از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود. ‌‌
جناب آقای سِیسان، رئیس انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران نیز تصویربرداری از این مراسم را بر عهده داشت.
 جهت مشاهده تصاویر بیشتر به بخش گالری عکس مراجعه فرمایید