تاریخ 1400/09/14         ساعت 13:18     گروه خبری اخبار و رویدادها

جلسه ای با عنوان جشن تولد بورسیه ها در دفتر بنیاد دانش در نمایندگی سراوان برگزار شد. در این مراسم آقای رضا ملک زاده کوهکن رئیس نمایندگی سراوان سخنرانی داشتند. در این مراسم دو مهمان حضور داشتند که در شرایط سخت و بدون امکانات تحصیلی توانسته اند به مقطع دکتری برسند و تحصیل کنند.
تصویر

 جشن تولد بورسیه های دفتر سراوان در استان سیستان و بلوچستان با حضور ریاست محترم این دفتر و همچنین مهمانان دیگر برگزار شد. در ادامه این مطلب می توانید شرح کامل خبر را بخوانید.

 گزارش کامل جشن تولد بورسیه ها در دفتر سراوان

به بهانه برگزاری جشن تولد تعدادی از بورسیه ها در مراسم با شکوهی در محل دفتر بنیاد، ضمن برگزاری این جشن تولد صمیمانه، سخنان ارزشمندی در راستای ایجاد انگیزه در دانش آموزان ایراد شد.

در این جلسه جناب آقای رضا ملک زاده کوهکن، ریاست محترم بنیاد دانش در شهر سراوان بیان داشتند که کمبود امکانات نباید بازدارنده و مانع پیشرفت چه در فضای تحصیل و چه در محیط کار باشد. ایشان با معرفی دو مهمان حاضر در جلسه بیان نمودند که این بزرگواران در در شرایط سخت و بدون امکانات تحصیلی تا کنون به مقطع دکترا رسیده اند.

سرکارخانم دکتر میرمراد زهی و جناب آقای دکتر دهواری دو میهمان عزیزی بودند که امروزه یکی از آنها پزشک و رئیس شورای شهر سراوان و دیگری دکترای روانشناسی و مدیر آموزش و پرورش این شهر هستند. وی با معرفی این بزرگواران  نشان داد که کمبود امکانات به هیچ وجه مانع از رسیدن به جایگاه و رتبه اجتماعی در افراد نمی شود و میتوان با سعی و تلاش به مدارج بالایی دست یافت. در ادامه بیان شد که بنیاد دانش در تلاش است تا به همت نیکوکاران و خیرین و همیاران، شرایط مساعدتری را برای رشد و تحصیل دانش آموزان مستعد فراهم آورد. 


در پایان، پس از برگزاری مراسم تولد بورسیه های عزیز جناب آقای رضا ملک زاده کوهکن از همیاران، هیأت مدیره و پرسنل دفتر مرکزی بنیاد دانش و همچنین همکاران در دفتر سراوان  تشکر و قدردانی لازم را به عمل آوردند.

نشانی نمایندگی سراوان در استان سیستان و بلوچستان

تلفن: 09156658420

نشانی: سراوان، بلوار خلیج فارس ، روبروی خلیج فارس 13 طبقه دوم